Post by vlikadogunvi on Mar 6, 2022 21:06:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toon Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toon Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Toon Blast 2022 version ▞▞▞
Toon Blast Réflexion bmhd
Dette er et meget sødt spil. Farverne er levende, og grafikken er fantastisk.
Spiller i årevis, og i aften starter det helt forfra på niveau et. Masser af tid optjent er der en måde at vende tilbage til mit originale spil.
Hader, at du skal købe den bank, som du tjener guldbarrene til. Men det er vanedannende og sjovt!
Kan ikke engang beskrive, hvor enkelt og glædeligt dette spil er
Hygge !
Ikke noget godt
Sjovt
Android har lavet en opdatering, og nu virker mit spil ikke. Hver gang jeg åbner appen, lukker den automatisk. Dette var mit yndlingsspil.
Kunne være et 5⭐ spil, hvis bare boosterne var nemmere at få, og møntpakkerne ikke var så dyre. Løs disse problemer, og jeg giver gerne en perfekt vurdering.Jeg har også masser af venner, som jeg også kunne få til at spille
Opgraderede min enhed og mistede alle mine fremskridt. Afinstalleret app, genindlæst. Kunne ikke komme tilbage til hvor jeg var.
Dette spil snyder dårligt. Nogen kan være på førstepladsen med over 100 stjerner, og personen under dem har kun 50, men lige pludselig bliver førstepladsen forbigået af 200 stjerner på få timer. For mig er det snyd.Også en person kan være på 4. pladsen med 100 stjerner falder ned til 30. pladsen med kun 12 stjerner. Det er virkelig slemt snyd. Så jeg vil aldrig spille dette spil
Super godt spil super spil super
Jeg plejede at nyde det meget. Det gør jeg stadig, men jeg er nødt til at være enig med alle de andre og sige, at niveauerne på et tidspunkt er for svære til at blive bestået uden at købe. Det nye system med at give kontinuerlige belønninger er meget vanedannende, men i et øjeblik forbliver du uden alt, og medmindre du køber, må du forlade spillet og vente. ikke give mønter længere Hvad jeg ved er, at for mange mennesker stopper spillet!
Dette spil er fantastisk, fordi du klikker på blokkene, der er forbundet. Det er også meget tilfredsstillende og afslappende at spille. Hvordan kunne nogle ikke lide dette utroligt afslappende og tilfredsstillende spil?
Det plejede at være min favorit, jeg er virkelig langt i det, men for ca. 2 dage siden vil det ikke engang blive ved, det bliver ved med at sige, at app-fejl ville ønske, at jeg kunne fortsætte med at spille det
Jeg har spillet dette spil som en destress i lang tid. For nylig har belønningssystemet ændret sig, og du "tjener" meget mindre for at gennemføre udfordringer. Det kombineret med denne nye belønning, der kun låser op for den næste belønning, hvis du betaler for den nuværende belønning (2,49 £ for mønter). Har ødelagt spillet for mig, jeg ville have betalt for selve appen, men du har solgt din sjæl for tvangsindkøb af spil peak, ikke cool.Dette plejede at være et topspil, men de seneste ændringer af formatet har ødelagt det. Hvert niveau tager evigheder at vinde, præmiekasserne blev erstattet med dårligere og ofte ubrugelige præmier. Jeg arbejder til livets ophold og var glad for at hoppe med på min pause. Nu halvdelen af tiden, jeg gør, i stedet for mønter, jeg kan spare, bliver jeg hængende med frit spil, jeg taber, når pausen slutter. Som holdkaptajn for et vindende hold så jeg en masseudvandring af skuffede spillere simpelthen falde fra.
Skidt spil nu, det plejede at være fantastisk. De ønsker at købe, købe købe. Jeg formoder, at de ikke er ligeglade med folk, der vil nyde et spil uden at betale. Træt af. Du kan aldrig få et godt løb, så det er meget frustrerende. Siden de sidste par opdateringer endnu færre måder at få mønter på. Jeg kan gå i dagevis uden at vinde et spil, som bare er forkert. Jeg synes, det er så frustrerende. Det ser ud til, at alle er trætte af det. Tilsyneladende købt af amerikanere, og de har fyldt den. Tak fordi du svarede.
Jeg kan godt lide spillet, men jeg kan ikke lide det seneste fald i incitamentet.. Jeg vil foreslå at programmere den samlede teambelønning ligeligt fordelt for dem, der deltager.. bare et forslag.. og der er folk derude, der tydeligvis snyder.. du passerer ikke 4000 niveauer på en uge..
Jo højere du kommer, begynder de at tage fordele væk som et dagligt valg for måske at få ekstra liv eller en hjælpeartikel, ikke så sjovt og bliver mere frustrerende, fordi det tager længere tid at komme væk fra nogle niveauer.
Fantastisk spil at spille alene, men du vil få meget sjovere ud af dette, hvis du slutter dig til et godt hold. Efterhånden som niveauerne skrider frem, skal du tænke meget mere for at fuldføre dem, og du får brug for hjælp fra et godt team!
Aldrig et kedeligt øjeblik med dette fantastiske spil! Hvordan kan jeg opdatere uden at afinstallere og installere det er trættende
Fremragende spil.. Jeg begyndte at spille Toon Blast med min mor, efter hun havde et næsten dødeligt slagtilfælde. Hendes genoptræningsterapeut anbefalede, at hun spillede spillet for at hjælpe med sin genoptræning. Spillet hjalp enormt med hende - hånd/øje-koordination, kognitiv genkendelse, hukommelsesgenkaldelse, neuroplasticitet og så meget mere... Mest af alt nød hun at spille dit spil. Vi brugte så meget kvalitetstid sammen (eller hver for sig) med at spille Toon Blast. Tak skal du have GD.
Middelmådig grafik og spil. Sad fast på et niveau og prøvede at give det videre og videre i et par måneder, men det kunne ikke! Jeg giver op! Giv en gd-bonus en gang imellem, træt af det vil afinstallere nu!
Så langt, så godt. Skægt og lige til.
Elsker dette spil så meget, men i omkring en uge har det ikke virket, vil ikke gå forbi indlæsningsskærmen. Dette spil var et 5-stjernet spil, indtil jeg ikke kunne spille det mere. Boo!
Er langsom
Dette spil kan være sjovt, men her på det seneste, hver gang jeg prøver at spille spillet, stopper det midt i det, og jeg er nødt til at gå tilbage i spillet bare for at starte niveauet igen og får mig til at miste et liv, som får mig til at ønsker at slette spillet
Toon Blast Hlavolamy sdf
Præcis det samme spil som Toy Blast, men med bedre animation og anderledes grafik. Moderat niveau af sjov, der bliver et slag meget hurtigt, hvis du har spillet deres andre spil.
Sjovt afslappende spil, med søde hyggelige tegnefilms karakter
Har været en spiller i årevis nu, men nu hvor belønningen er ubegrænset spil i stedet for mønter, er det et træk. Ikke alle har tid til at spille ubegrænset, så det var en dum belønning. Få møntbelønninger tilbage!
FPse for Android devices Інше xydi
Toon Blast Puzzle kjo
Dette spil plejede at være fantastisk til at fordrive tiden. Men siden de har ændret det og forhindret spillere i at tjene mønter (erstatte det med ubegrænsede liv i X antal minutter), er det blevet et forfærdeligt spil. Mønter er svære at få fat i, medmindre du bruger penge på at få dem. Før, hvis du sad fast på et niveau, kunne du bruge 100 mønter for at få 5 flere træk. Men nu, hvis du sidder fast, vil der ikke være mange liv, der hjælper, hvis du sidder fast med et træk tilbage. Det er så utrolig frustrerende. Afinstalleret.
Det var et rigtig sjovt spil at spille, men nu er det lige så slemt som candy crush. Du plejede at kunne tjene flere mønter, og nu kan du næsten ikke få nogen. Køb køb køb...det er alt, de vil have. Hvorfor Toon Blast HVORFOR?? Det var sådan et godt spil, men nu ødelagt af grådighed. Sikke en skam.
Rigtig hyggeligt spil og sjove baner 👍 Nye baner og udfordringer hver 14. dag.
Det er sjovt XD