(Android) Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games huijaa rajattomasti tokeneita
Feb 12, 2022 17:29:26 GMT
Post by cowecnemipo on Feb 12, 2022 17:29:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti tokeneita ▞▞▞
▞▞▞ Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games アーケード fskg
Tengah jalan dialog ceritanya ganti bahasa wkwkwk
Saya bermain sudah sampai di level 3. Ketika saya ingin simpan proses bermain dengan menyambungkan ke facebook. Kenapa saya malah memulai dari level awal kembali. Saya pikir akan dilanjutkan level 3 ternyata mengulang ke level awal. Saya sangat kecewa. Terimakasih.
SATA
mahtava peli
Kok gk bisa pindah tempat ?
Sampe di warung sate udah ngk bisa main lgi
rakasta tätä peliä. Aasialainen fiilis
Siskoni pitää tästä pelistä
Rakastan tätä peliä💜✨️
Pidin siitä.
Mielestäni sinun pitäisi korjata pisteet osassa 12/13, unohdin bcs, pisteet olivat hmmm
mikä todella hauska ja niin söpö peli
Tämä peli oli hauskaa alussa. Nyt paljon bugeja. Ärsyttävin asia on, kun klikkasin tuplakolikkoa ja katsoin 30 sekuntia mainoksia, että kolikoitani ei tuplattu ollenkaan. Lisäksi L*z*d*-mainokset ovat todella ärsyttäviä, koska ne toivat meidät aina l*****-sovellukseen, vaikka olen napsauttanut "X".
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Arkadspel bgha
hyvä peli
Saya suka peli nya,lucu dan semua detail makanan,detail peralatan masak,bahan2nya,detail warung nya juga,sampai ada sambalnya juga.....keren ini Cuman di warung pecel lele tasopeli nya terlalu lama jadi tylsä,harusnya setiap tempat baru ,15-tason peli sudah cukup,dqn variasi pembelinya juga bisa ditambah lagi.... Suka gamenya....kiitos
En voi edes pelata peliä, se juuttui päävalikkoon, en voi koskettaa mitään painiketta paitsi lopettaa.
Tämä peli on erittäin hyvä ja hauska
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games Аркадни pcp
Terimakasih suda menemani revisian sambil refresh❤
Kualitas gambarnya cukup bagus, ada plot ceritanya juga. Gampang dapet koin dan gems nya, taso juga nggak terlalu banyak. Bisa ganti jenis warung makanan sesuai juoni cerita. Hal yg perlu ditambah sih bagian jumlah pembeli, bisa ditambah lg biar lebih keliatan rame dan menantang. Bagian loading sering nge lag, dan mungkin bagian intro cerita cukup pas pertama kali main aja, jadi nggak perlu skip intro cerita waktu buka app.
Hyvä
Nautin tästä pelistä 😄😄😄😄
viileä. mahtava. riippuvainen peli. ei voi lopettaa pelaamista. pelannut kaikki luvut. odottaa tulevaa pian.
Mukava peli kaikkien indonesialaisten ruokien kanssa. Tarina on edelleen ok. Helppo pelata. Kaiken kaikkiaan hyvä peli. Hyvää työtä, porukka!
kiva peli . Rakastan sitä niin paljon. ja ruokakuvat ovat erittäin mukavia pelin tarina myös erittäin hyvin.👍👍🥰
Cooking Fever Zręcznościowe sbqt
kiva peli, rakastan sitä niin paljon
Paras rento peli ikinä
Rakastan peliä, se ei vain anna minun päästä yli 2. kaudesta ja sanoo, että hanki kaikki tähdet edellisestä luvusta, olen pelannut 3 kertaa
Bangga sekali! Gamenya bagus dan menarik. Yuk kita tukee karya anak bangsaa. Semoga semakin sukses untuk semua orang yang bekerja untuk terciptanya game ini.
Olen ruoanlaiton ystävä, joten tämä on täydellinen peli minulle
LELE GORENGNYA GBS DIPENCET NYEBELIN
Gambarnya keren2, storynya menarik. Bagusss semua
Selera Nusantara : Chef Restaurant Cooking Games ஆர்கேட் wfi
Pidän todella tästä pelistä, koska tämä peli on todella nautinnollinen ja mikä todella hämmästytti minua, on se, että tämä peli ei ole voitto-voitto -tyyppinen peli. pelin kehittäjälle, jatka samaan malliin👍 olet tehnyt parhaasi👍
Joskus kaksoiskolikot eivät toimi.
Opettajan päivä
Rakastan sitä...🥰
tämä peli on MAHTAVA! ja se saa minut todella haluamaan kokeilla näitä indonesialaisia ruokia! peukkua kehittäjät!
Rakastan tätä sovellusta, siinä on hienoja ominaisuuksia
se on riippuvuutta aiheuttava
keren
Miksi annoin sille viiden tähden, koska tarina oli hyvin epätavallinen.