Post by cowecnemipo on Feb 12, 2022 17:10:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight Arena – Ninja PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger point ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight Arena – Ninja PvP 2022 version ▞▞▞
Bruh, jeg var fri fra dette spil i et par måneder og kom for nylig tilbage. Jeg var meget utilfreds med, hvordan de har sat deres spil sammen, ja plejede at være fantastisk og behøvede ikke at bruge mange penge for at vinde karaktererne, men nu handler det om at betale for at vinde. Det er stadig godt at spille, og jeg har nået niveauet op til "9", men derfra har jeg ikke været i stand til at komme op i niveau længere. Jeg havde over 60 kampe i de sidste to dage og er ikke engang kommet lidt op i niveau.
Virkelig fantastisk spil! Men en lvl 80 battlepass på et mobilspil.. det ved jeg ikke om 🤣 jeg har også andre ting at lave
Snydere, hvis du ikke har nok spillere online, så giv ikke noget umuligt for at vinde kampe, hvis spilleren er på niveau 7, skal du ikke løse kampen med en spiller på 20 niveauer, jeg savner stadig gammel skyggekamp (f.eks. skyggekamp 2)
Jeg er virkelig taknemmelig for opdateringen, belønningerne blev givet for trofæer er fantastiske. men Sry for at fortælle dette, at omkostningerne ved at opgradere helte ved hjælp af mønter er meget for meget. Det er meget for meget for nye spillere at opgradere og gamle som gemte mønter til at opgradere helte er dårligt snydt, og det nye interne indkøbssystem i spillet er ret forvirrende, spillere med godt spil uden opladning kan ikke spille det fair spil. Så overvej venligst vores anmodning om at ændre spillet, der passer til alle slags spillere🥺.
Selve spillet er fantastisk, plus der er mange muligheder at vælge imellem. Fra online til offline / & hvis du læser dette... Nøte til dig selv (du skal have en wifi-forbindelse for at spille med bots offline) du kan ikke åbne spillet uden en forbindelse "hav det sjovt "
Helt nede, det bedste kampspil jeg har stødt på i playstore, der er mange bevægelser, og det er unikt på hver karakter, så jeg blev aldrig træt af at trykke gentagne gange på de samme knapper, det er ikke som de andre kampspil, hvor du bare trykker, fordi for mig mangler det så meget bevægelse, men Shadow fight må være mit yndlingsspil. Det er også glat på min 2gb ROM-telefon, grafikken er vildt fantastisk selv på de laveste indstillinger, den formår at se så godt ud. Hold da op!👍
Det bedste konkurrencedygtige multiplayer-kampspil indtil videre. Selvom jeg vil foreslå noget til udviklerne. Jeg spillede også Shadow Fight 3, og en af de bedste egenskaber ved det var at afvæbne modstanderen. SF Arena har ikke denne funktion, men hvis den var, ville den have tilføjet flere tekniske aspekter til spillet. Så introducer venligst dette eller noget lignende som midlertidigt at låse modstanderens særlige evner.
At spille dette spil er en slags irritation og irriterende på samme tid. Jeg kører det med 4 Mbps, men det siger stadig, at forbindelsen er ustabil, hver gang jeg gik i kamp og blev automatisk smidt ud med pop op-meddelelsen teknisk nederlag, jeg har brugt meget på at købe nye kraftfulde karakterer, men intet giver mening, da det smider mig ud, så snart jeg gik i kamp med et eller andet dumt besked teknisk nederlag 😡😡
Jeg elsker, hvordan det bringer folk tilbage fra sf3 og virkelig hjælper med at forstå dem bedre, det eneste jeg kan klage over er z opdateringer, de er alt for store, men bortset fra det perfekt fortsæt det gode arbejde
Jeg har ingen skærmbilleder, jeg var i turneringen, hvor de kan fryse dig med åndedrættet .. de frøs mig, og jeg forblev frossen. Jeg brugte 100 fitnesscentre for at kunne komme ind, og da jeg nulstillede spillet, tog det mine fitnesscentre. Spillet ramte nul og sluttede aldrig, derfor nulstillede jeg det.
Spillet er fantastisk (fem stjerner) Jeg har nogle forslag: 1 . introducere 1 vs 2 mode 2. tilføj kommentarer som: Mød mig igen, jeg vil vise dig, hvem der er boss osv. 3. Vi skal have omkamp med den samme spiller mindst én gang, hvis vi vil. 4. Gør noget for campister.
Jeg vil virkelig elske det, jeg gør, men mængden af forbindelsesproblemer, selv jeg har en meget god internetforbindelse, afbrydes det bare igen og igen, og for Guds kærlighed, fiks dit forbandede matchmaking-system, det er virkelig irriterende. Og for dem, der læser dette, er dette spil godt, men da det er online, skal du være forberedt på at tage imod andre mennesker, fordi der er en masse spammere og campister, som er virkelig nemme at håndtere, afhænger af de helte, du bruger, og jeg er færdig med det her spil
Jeg får ikke min startoplevelse... Nu er opgraderingsmønterne flere... Jeg har allerede fortalt dig... Men nu skal jeg afinstallere denne app... Jeg synes, det er meget værste spil... Bcoz of not a anmeldt tilstand således nu... I denne opdatering....meget og det værste
Det mest ubehagelige, irriterende og deprimerende PvP-spil nogensinde. Playerbase er mest giftig af alle de eksisterende spil i verden. Fejl og fejl kommer til at gøre sagen værre
det er sjovt at spille
Shadow Fight er et sjovt og interessant spil, da du lærer nye bevægelser med hver ny karakter... Foreslå bestemt dette spil til andre, der ønsker at downloade det...
Jeg har spillet Shadow Fight saga i mange år. Og ærligt talt er dette det bedste. Helt ærligt følte jeg, at dette spil var meget bedre end PVP pc-spil. Shadow Fight Arena har forskellige gameplay-færdigheder, karakterer, og hver af dem er kraftfulde på deres egen måde. Når jeg kommer til det negative punkt, som jeg har været igennem, har spillere efterspurgt nye kort til dette spil, men det tager så lang tid at tilføje nye kort. Men alt i alt har dette været en glædelig oplevelse, og indtil i dag fortsætter jeg altid med at spille Shadow Fight Arena. Og håber, at holdet fortsætter med at lave vidunderlige opdateringer.
Jeg ville have sat 5 stjerner indtil i dag. Nu, lige meget hvad jeg gør, godt internet, god wifi kan jeg bare ikke komme ind i spillet. Ret dette, jeg vil seriøst ikke afinstallere, men jeg har prøvet alt og overalt. Men i går, mens jeg spillede, oplevede jeg fantastisk gameplay og fantastiske bevægelser osv. Det er først i dag, at det har været et problem.
I første omgang ser den nye opdatering lovende ud. Legionsfraktionen og deres uafbrydelige angreb er dog for uovervindelige. Du kan ikke vakle dem ret ofte, især når de bliver ved med at bruge tunge angreb og slår dig ned konstant. Dette fører til én ting, brug helte, der kan slå dem på en eller anden måde og holde fast i det, hvilket betyder, at det er nytteløst at bruge andre helte, fordi de modstandere, jeg kæmper med, konstant bruger Ironclad, Jack og Kate, og ofte alle tre på samme tid. Løs det her, slackers.
Dette spil giver spillerne mulighed for at snyde. Det har kostet mig penge. Igen og igen kan jeg bevise dette. De sætter spillet på pause eller afbryder forbindelsen til deres internet. Spillet stopper derefter og giver mig en tabt. Eller det vil fremskynde spillet og få mig til at tabe. Jeg har mistet diamanter på denne måde penge og billetter og kan bevise det. Du kan ikke bede en anden spiller om at stoppe med at snyde. For det er der ikke mulighed for. Skaberne vil ikke snyde spilleren for at snyde. som i need for speed til mobil, kan du rapportere efter hvert spil
Dette er den slags spil, jeg har ventet på længe i Android, og dette er uden tvivl det bedste af sin slags derude. Der er dog et pay-to-win aspekt. Du kan købe kort, der kan bruges til at opgradere dine heltes egenskaber. Også matchmakingen er stadig ikke god. Jeg foreslår udviklerne at fjerne kortopgraderingsfunktionen. Dette vil løse to problemer i ét: unfair matchmaking og potentialet for at være et pay-to-win-spil.
Jeg har lige downloadet Shadow Fight 3 og elskede det. Så downloadede jeg Arena, hvilket er okay, men jeg kan godt se mig selv kede mig med det. Jeg ville virkelig ønske, de ville have kombineret de to, de ville have lavet et drab
Løs venligst serverproblemet. Hver gang viser det ustabilt netværk, men min netforbindelse er fin. Det er meget svært at få en ny karakter og opgradere den. Dette spil indeholder så mange fejl, fejl og også hackerproblemet. Men det største problem er serverfejl 😡😡. Jeg er en stor fan af dette spil, lad være med at ødelægge det.
Input lag er så dårligt, at det næsten er umuligt at spille, ikke en fan af karaktersystemet eller noget, der ville ønske, det var mere som 3
Gør venligst noget ved det tekniske nederlag, selvom internettet brænder hurtigt. Ellers er spillet awsome
Hawauw
Nummer 1 svindel spil. Fortjener ikke engang 1 stjerne.. Selv de mest magtfulde karakterer bliver besejret af mindre magtfulde karakterer. Det betyder ikke, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal spille.. Det er bare spillet.. Som om sundhedslinjen falder uden stop, selvom modstanderen ikke angriber.. Bare træt..
Giver det 4 stjerner, er det et meget godt spil, alt er cool med dette spil, bortset fra at det ikke har noget chatsystem eller noget, som vi kunne kommunikere med andre spillere, jeg har spillet SHADOW FIGHT siden dag 1, det er meget intertaning, forhåbentlig næste opdatering tilføjer I nogle andre funktioner som chatsystem, hold det gode arbejde gutter!!! Altid her for at støtte spillet!! <33
Spillet er godt, men matchmaking er uretfærdigt, du bliver matchet med niveau 13-spillere. Trofæsystemet er også uretfærdigt. Jeg mister 50 trofæer og får 5, dette har ødelagt oplevelsen af spillet. Bortset fra dette problem er spillet ekstremt godt, opdateringen var ventetiden værd, vær sød bare at reparere matchmaking- og trofæsystemet, det vil helt sikkert gøre dette til det bedste spil nogensinde
Fantastisk spil, næsten rent pvp baseret. Får min adrenalin til at pumpe, i modsætning til andre mobilspil. Indtil videre ser det ikke ud til at betale sig at vinde, de forsøger at fokusere på kosmetik, hvilket jeg sætter stor pris på, selvom man stadig kan investere i kasser for at få karakterer hurtigere op i niveau. Jeg skal nok investere i noget kosmetik senere hen, for indtil videre er jeg virkelig hooked.
Spil og grafik er god. Men nogle gange kan du ikke forbinde med venner, og søgetiden kan øges.
Arena har potentiale, Fight Pass Upgrade er rimeligt prissat. Jeg er enig i klagerne som balancering og serverforbindelse. Det, der bekymrer mig, er dit omdømme, Shadow Fight 3-2-1 har haft, og stadig har modders, der manipulerer valuta og dmg-output. Dit sikkerhedssystem er patetisk. Jeg vil ændre det til en femstjernet i god tid, men jeg vil gerne se, at dit sikkerhedssystem bliver prioriteret højest, derefter balancerer spillet og fikser serverforbindelsen. Held og lykke.
RACE: Rocket Arena Car Extreme og ledig - SUPERWINN
Shadow Fight Arena – Ninja PvP – Apps i Google Play
Hvad pokker er det her? Jeg troede, dit system blev forbedret? Seriøst, det er systemets bedste? Det ser ud til, at dit system er for dovent til at matche nogen på deres eget niveau. Hvorfor pokker får jeg en modstander, der åbenbart er stærkere end mig; meget høj score (tusinder), rang, færdigheder osv.! Slip af med dem, der spiller billigt! Og lad mig spørge dig, er det en ulempe eller en FORDEL at have dårlig forbindelse?! Jeg troede virkelig, at dette spil vil slippe af med min stress, det giver mere stress!!
Jeg kan meget godt lide dette spil, men det har en meget stor ulempe, og det er, at der ikke er nogen måde at chatte med åbnerne !!!!! Dette er virkelig en stor ulempe for et helt online spil! Tjek dette ud efter den nye spilopdatering. Den måde, som spillere kommer i kontakt med Andre spilleres Instagram profilnavne De sætter det på brugernavnet ... hvorfor skulle det egentlig være sådan !!
Vil ikke lade mig oprette forbindelse til min Google Play Butik, så jeg kan få min gamle konto tilbage. Jeg sætter penge og meget tid på den konto.
Jeg kan godt lide spillet, hvor jeg har spillet det i et stykke tid, men nu bliver jeg frustreret over hyppige fald under spillet, spillere reagerer langsomt og ultimativt taber kampen på grund af forbindelsen, hvor jeg er på en wifi med 50+Mbps. Jeg beder dig oprigtigt ordne dette, ellers bliver jeg tvunget til at afinstallere. Med venlig hilsen
Mens gameplayet i teorien kan være utroligt komplekst og strategiorienteret, gør inputforsinkelsen det umuligt at reagere på en modstanders valgmulighed. Dette gør hver kamp til en omgang stenpapirsaks. Hvis de kan finde en måde at reducere inputforsinkelsen på, tror jeg, at spillet ville være meget sjovere.
Quiz: Juego de logotipos Preguntas y respuestas tbyn
シャドウファイト・アリーナ ロールプレイング wmnt
I giver mig ling (sjælden karakter) alt for meget, jeg har endnu ikke indsamlet en enkelt sjælden ELLER EPISK KARAKTER på grund af denne besvær, det fortæller os bogstaveligt talt, at det er et "GRATIS AT SPILLE SPIL" lige efter du har lanceret det, så det er meget vigtigt at du holder dig til DIT ORD!!!... Jeg mener seriøst min karakter ling er allerede på niveau 8 og jeg er kun på ( profil niveau 4 ). VENLIGST LØS.....SMFH VÆRDISTET MEGET
Jeg vil give 5 stjerner, det er et fantastisk spil med en ret anstændig færdighedskurve, men det eneste problem er, at jeg aldrig kan spille. Jeg brugte 30 minutter på at prøve at finde et match, jeg er ikke sikker på, om det er mit internet eller hvad, men dette spil kan ikke spilles lige nu
Dårlig opdatering stadig dårlig hitbox, og hvad er denne arena-ting, jeg får meget mindre end min fjendes, når jeg taber, jeg poserer som 63 af mine arena-pionter, men når de taber, taber de 2, og når jeg vinder, får jeg 3, hvad er dette? spil fr ikke i beta længere
Campister campister og campister folk med karakter kibo og marcus camperer også og at låse en helt op er som at finde Kohinoor i havet ... At spille fra 3 måneder fik ikke nogen af de sjældne og episke karakterer ... Spillet er bare ved at blive værre og værre og værre.
Karaktererne er lave, fejl i hvert kamp i kampen, arenatallet er lavt, og du vil have mig til at betale 10 dollars for et pass. det eneste bedre i dette spil er grafik og kontrol, men alt er værd. De skal rette disse fejl og arbejde hårdt for at gøre spillet bedre
Gameplayet er meget sjovt, og grafikken er virkelig fantastisk. Det er vanedannende, men antallet af karakterer er meget få. Spillet er så spændende, men nogle gange ender spil midt i kampen. Og det ville være sjovere, hvis du opdaterer historietilstand eller niveautilstand, det er så begrænset efter at have låst hele karakteren op.
Kan ikke indlæse spillet. Har fået en ny telefon og nu står der "kan ikke oprette forbindelse til serveren" for den seneste uge.
Spillet er mangelfuldt på grund af manglende funktioner, du kan ikke tilpasse dine kontroller som i tidligere spil, du kan kun spille rangeret vs ai med dårlig forbindelse eller efter at have stået i kø i 15 sekunder og det faktum, at du overhovedet har brug for en forbindelse for at spille vs ai , spillet mangler for mange små ting til at gøre det til en god oplevelse. Kan ikke anbefale det, det får endda den tredje til at virke god
Det lykkedes på en eller anden måde at lave et spil, der gør skyskrabersimulator sjovt. Misforstå mig ikke, de har noget fantastisk, men manglen på karakterer og ubalancen i karaktererne gør det så hvis du ikke har en højtplaceret speciel trækkarakter som sarge, så er du gået i stå.
Sliden for at få kort er utrolig langsom, medmindre du lægger mange penge i spillet. Så det betaler sig noget at vinde.Dette spil kan få dig til at rase på din skærm fra en vis ubalance i karakterer, til en ventetid på for det meste 2 minutter eller deromkring for at bøde en kamp, til mange kampe, hvor forbindelsen går ud, og du ender uafgjort og kæmpet for ingenting. Helt ærligt vil jeg ikke anbefale, medmindre du har tålmodigheden og pengene til denne type spil. Det er sjovt til tider
Jeg mistede mine 120 ædelstene eller hvad som helst i det, fordi det viste netværksproblem, og nettohastigheden på det tidspunkt var 7 Mbps, jeg tror ikke, mit internet var så dårligt, at jeg vil have mine ædelstene tilbage, eller jeg sletter dette spil
シャドウファイト・アリーナ ロールプレイング wmnt