Post by cowecnemipo on Feb 12, 2022 17:01:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Random Royale-PVP Defense Game 2022 version ▞▞▞
Å ha en flott tine med tge gsme, strategien og listigheten til forskjellige motstandere er noe å lære. Massevis av belønninger for å holde det gående uten reelt behov for å foreta kjøp. Absolutt verdt installasjonen
Hvis du liker dette spillet, bør du definitivt prøve Cubic Clash, flere spillmoduser uten å begrense hvor mange spill per dag, ingen annonser, bare mer moro og gjort mye bedre. Igjen, kom og sjekk ut Cubic Clash
Vennligst legg til noe der vi kan åpne flere kronepakker samtidig... Jeg vil heller knipse av pekefingeren enn å fortsette å klikke så mye... Jeg satt i 5 minutter rett og klikk
Jeg kommer ikke forbi den første biten. Ber meg flytte et kort, men det er ikke noe kort å flytte. Fingeren sveiper til venstre, så jeg kopierer den. Ingenting skjer. Forferdelig format. Trenger mye arbeid
Elsker spillet, ikke ta stjernene på den advarende måten. Bare priser på ting er latterlige. Når du ser på spill som clash of clans, er kamppasset som 7 dollar, det får deg bare ikke til å bruke 😑. Noen nyere kort som kommer ut er latterlige som når jeg havner i en kamp med noen, jeg bare sluttet, jeg vet at jeg er løs uansett. Men når det å bli sammenkoblet for kamper kan fortsette for alltid, spesielt i vennekamp. Flott spill og elsker alle de spesielle begivenhetene ❤
Spillet var morsomt. Enkel å spille, morsom og rask. Helt siden den siste oppdateringen har jeg ikke vært i stand til å spille en eneste kamp. Jeg har ventet nesten 5 minutter, bare for å se om en sammenkobling ville skje.
Til å begynne med var det greit at alt fungerte normalt, jeg sletter appen for å frigjøre plass, last den ned på nytt og den sier stadig feil last ned spillet fra butikken, prøvde å installere på nytt ingenting fungerer jeg kan ikke spille lenger, i tillegg til det gode spillet jeg har spilt en stund, men akkurat nå trengte jeg å frigjøre litt plass.
Jeg synes dette spillet var ganske interessant, jeg hadde det gøy å spille det, men det blir åpenbart urettferdig for alle som har dårligere hell med å få noen av de legendariske kortene, men bortsett fra det vil jeg anbefale dette spillet til alle
Jeg mistet kamppasset jeg betalte for. Vekstpakken har ikke en garantert vekstlegende. Jeg mistet min gratis legendariske på 20 seire. Bra innhold. Men for mange av disse feilene :/
Det ser ut til at nettene må fikses det er en feil det ser ut til at det vil gi nett inngangen og ingenting kan komme gjennom og du kan ikke stoppe motstanderen
Random Royale-PVP Defense Game Strategi ukqn
Spillet er morsomt og pent utført, men det er fordi det er 75 % Random Dice-spillet som jeg elsker. Så selv om jeg ville like dette spillet, kan jeg ikke få meg selv til å spille et spill som åpenbart er hentet fra noen andres ideer og hardt arbeid.
Det må være flere kort, ikke bare legendariske, men kort av alle rangerer, for noen ganger blir ikke den beste femkortskombinasjonen bedre med legendariske kort, selv vanlige og sjeldne kan være det som gjør kombinasjonen din ustoppelig.
Det er litt kjedelig
Ser mye juks som skjer uten mulighet for å rapportere. Vil du ta tak i dette problemet??
Den siste oppdateringen forbedret mange områder av spillet, men påvirket også andre områder ganske sterkt. Færre kroner/trofeer gjennom belønninger på nivå opp blir nervet, noe som gjør spillet vanskeligere å komme videre. Battlepass-fremgangen ble tilbakestilt og prisen ble endret, fantastisk at jeg får alle belønningene igjen, irriterende at jeg mistet fremgang. Økte oppdragsbelønninger gjør det enklere, spesielt med kronepakker som blir drevet til bakken. Legendarer er nå lettere å skaffe = vinne! God oppdatering, fortsett med det gode arbeidet!
Forferdelig når det gjelder å finne spillere. Ferdighetsbasert matchmaking bør være den første livskvalitetsoppdateringen. Sunny6 får på en måte noen få mennesker til å mislike og personlig gi en dårlig anmeldelse.
Mange feil, p2w, gratis elementer feiler unna, bare hold deg unna dette spillet, totalt svindel.
Fantastisk spill, løser problemer raskt. Ikke 5 stjerner forårsaker av og til forsinkelser i spillet og må lukke det, noe som gir meg en straff.
Random Royale-PVP Defense Game ยุทธศาสตร์ cptx
lastet ned spillet på nytt etter lang tid, ble sittende fast på hovedskjermen med systemet som tvang meg til å velge en server, men etter å ha valgt server, ville jeg ikke la meg inn i spillet da "navnet" mitt ikke kan brukes, men ville ikke gi meg mulighet til å endre navnet mitt så jeg sitter fast for alltid på den skjermen, vær så snill å fikse dette
kopi av tilfeldige terninger
Elsker dette spillet virkelig fantastisk og vanedannende. Mer komplisert enn jeg hadde trodd. Og en ganske kul vri på konseptet med forsvarsspill.
Jeg har spilt dette spillet siden det kom ut, og har sett det bli til en annonse-simulator. Bokstavelig talt alt har en annonse. For å åpne et arrangement, må du se en annonse. Cook Apps tid til å justere dette og revurdere modellen for å gjenvinne spillerbasen.
Ok, men hvorfor tvinger det meg til å bruke startkortene fra veiledningen? Hvis jeg bruker ett annet kort, feiler spillet og tvinger meg til å lukke appen og miste fremgang jeg gjør
Star Chef 2: Restaurant Game Simulátory lbhy
Selv om spillet er bra, får jeg aldri gode og ekte lagkamerater i partymodus, jeg får alltid ai, men i tillegg til det fantastiske spillet, har jeg anbefalt det til flere venner, og de liker det også. I tillegg til at jeg elsker spillet så mye at jeg har brukt så mye tid på, en ting jeg hater er hvor mye skinn koster det som 25usd for et kosmetikk som gir en liten boost som ikke engang hjelper, men jeg vet at du bare prøver å skaffe midler til spillet, så fortsett med det. <3
Ærlig talt var det ikke så ille, og så klatrer du. Og når det kommer til legendarer med mindre du vil bruke massevis av penger på vekstpakker som øker betydelig i pris, så er du SOL. Jeg har noen av de svakeste legendarene i spillet. Bestemte meg for å få 5k og 2k tilbake. I tillegg til et par av feriepakkene og alt jeg fikk var duplikater. Ikke 1 ny. Etter det skriver jeg dette. Be om refusjon og avinstallering. De tilfeldige OG-terningene og andre knock-offs har vært mye mer verdt tiden min
Ærlig talt, dette er et av de beste mobilspillene jeg har spilt nylig. Den eneste bekymringen, som jeg har sett i andre anmeldelser, er å få kortene på høyeste nivå. Det ser imidlertid ikke ut til å lønne seg å vinne ennå.
Dårlig matchmaking, ekstremt lønn for å vinne og spillere som nekter å betale på forhånd, står overfor spillere som derfor har dårlige spill. Avinstallert og skuffet, med mindre du har £100 liggende, ikke bry deg
Flott spill elsker spillingen den eneste grunnen til at det er en 4-stjerners er fordi startskjermen er en kopi av clash royale hvis de kunne vært mer kreative ville det vært 5 stjerner
Jeg elsker dette spillet, jeg har holdt på i noen måneder nå, og det er en veldig morsom tidsmorder. Du bør tenke på å legge til en 3v3-kamp- eller festmodus, og jeg elsker hvor enkelt det er å tjene alle kortene jeg har hvert eneste kort og ikke har brukt alle penger jeg tjente dem ved å male, bør du legge til andre moduser i spillet
Spillet var bra før de oppdaterte, jeg vil gjerne gi 5 stjerner igjen hvis de fikser det. Det har blitt mer til en pengegrabber enn noen ting.
Blir bedre. Legg til et sparealternativ, så ville det vært et 5-stjerners spill jeg hadde mange ganger hvis det tilbakestilte meg 12 timer.
Hadde en flott tid med dette spillet, men det oppstår fortsatt noen feil ved sammenslåing av kort. Nærmere bestemt hjelmen, den vil fryse og bli usammenslåbar eller ubevegelig.
Noen kort er virkelig ope, jeg taper for folk med monsteret mens de ikke har noen kort på brettet og brettet mitt er fullt
4 stjerner til en 1 stjerne. Enhver unikhet ved dette spillet har forsvunnet med overveldende kort som de fleste bare får ved å bruke tonnevis med penger. Og jeg kan ikke oppdatere spillet. Det står fast i ventende.
Den har bra spilling, men noen av legendarene er virkelig overveldet, men det er greit, siden det bare er RNG om du får dem eller ikke. Matchmaking er fortsatt meh, men har blitt bedre.
Du rotet bort 2 kort som hadde så god synergi. Kortene er innkallings- og kampanjekortet, før denne oppdateringen pleide du å kunne bruke et kampanjekort på et innkallingskort, noe som gjorde at prikktallet ble høyere, men det ville også skapt et tilfeldig kort. Siden jeg var på topp 10-tallet og nå 13 i dag, går jeg opp mot spillere på høyere nivå, og jeg kan ikke vinne nå. Hele kortstokken min var basert på synergien kampanje- og innkallingskortet hadde. Kan du endre interaksjonen de to kortene hadde tilbake?
Ustabile servere. For mange frakoblinger når du spiller. Internettet mitt er bra, og det er ikke problemet. 3 kamper på rad koblet fra og sa at jeg tapte rett etter at kampen hadde startet! Trenger å fikse ustabile servere!!