Post by cowecnemipo on Feb 12, 2022 16:58:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
Såååå kedeligt. Den har ikke noget. Tom og Angela var bedre end dette. Jeg havde ikke engang lyst til at give den en stjerne. Der er ikke noget at gøre i dette kedelige spil. Såå irriterende.😬
Jeg prøvede dette på min ven, og det virkede, han elskede det, og min lillebror til Jeg kan også lide det, jeg elsker denne app
FYRE VENLIGST MÅ IKKE SPIL DETTE/DOWNLOUD DETTE MIG OG MIN LILLEBROR SÅ ET VÆRELSE MED NOGEN I ØJNENE!!!
det er et sjovt spil men man kan lige frem ikke helt vildt meget
Dragon Sim Online: Be A Dragon Mô phỏng xwvt
Mand, 2 år har jeg været afhængig og aldrig ufødt, jeg var afhængig af, at jeg afinstallerede for et større spil, og netop i dette øjeblik har jeg installeret det. Også fint spil. Dejlig homie.
Nå, jeg giver 2 stjerner, fordi der er en person inde i Ginger's øjne, så vær forsigtig, når du spiller dette. Jeg gentager. Vær forsigtig, når du spiller dette spil, og tænd ikke for din mikrofon, jeg ved, det er uhyggeligt ligesom Angela 😱⚠️😱⚠️😱
Jeg elsker spillet, fordi det er sødt og animationen og så teknisk og kærlighed. Det
Hej jeg syntes på iphone er det et fedt spil men det ligger på markedet dsv men det er godt nok
For mange annoncer, et par afspilninger, annoncerne dukker op. For irriterende.
Jeg kan godt lide dette spil, men det bliver kedeligt
Den er pisse god og mege sød!!!<3
Ja det er så godt at man kan spise
springpude og studieturen for at kunne for mange af dem har en god tid til at lære at kende forfatteren til undersøgelsen var at undersøge et godt tidspunkt at komme til
Det er et fantastisk spil, men det begyndte at ramle mig med annoncer
Talking Ginger Intrattenimento ktt
Jeg var nødt til at slippe af med spillet, fordi jeg så en mand kigge på mig gennem øjnene, jeg ville ikke blive kidnappet, da jeg kendte rygtet, så jeg slap af med det
den er uhyggelig, når jeg spillede den, kan du se en person i øjet, og da den hånede mig, knirkede den, og jeg snakkede med min mand, og prøvede aldrig igen, den er så uhyggelig, og jeg og ham blev overraskede, da vi hørte en stemme, der sagde "tag af tøjet" og mit kamera stod over for mig. det var her, vi lukkede appen og slettede den. DOWNLOAD IKKE!!!!!!!!!!!
Der er noget i hans øjne. Jeg ved ikke hvad det er, men der er noget i hans øjne. Skærmbillede af ingefær, og se derefter billedet i dit galleri. Zoom ind på hans øjne. Du kan se en mærkelig ting. Det ligner et hoved for mig.
Mega sjovt
Jeg hader denne app PLS FJERN!! HVIS DU SER NÆRT PÅ HANS ØJNE, SER DU EN MAND ELLER KONTOR ELLER BEGGE I HANS ØJNE SAMME MED DE ANDRE TALKING TOM-SPIL TIP BEN ER DET SKÆMMESTE SLET PLS VÆR FORSIGTIG!!
Talking Ginger Intrattenimento ktt
Jeg syntes det her spil éen mega god jeg elsker dem der laver dem!!
इझझइझझ़ छूऊऊएऐऐओओओऔऐउखैउखैउखघजछूऊऊएऐऐओओओऔऐउखैउखैउखघजढथरठयबयरशशरहहस्थदछतिइइछडपन्यघफ.फर्कठडठड PIN Kopieret tekstuddrag For at stoppe dem, der udløber efter 1 time Timext, vil du automatisk vise her जैःऔजैःऔध्घुऊएऐओओजददझङचजढजमरब
Denne app er bedre end Talking Tom, Talking Ben, Talking Angela eller Talking Tom-venner. Jeg elsker denne app 🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟❤❤❤❤❤❤
Den er så langbenet, og jeg kan ikke spille, fordi den på alle måder sparker mig ud, hvorfor jeg satte 3 stjerner
Jeg kan godt lide spillet, men hvis du kigger nøje i hans øjne, ser du en mand, der kigger på dig, det er rigtigt, pas på, der er nogle farlige spil derude.
Det er så nuttet
Super nuttet kysser den<3 <3 <3 <3 @- }-- @- }--
SLET NU Jeg var 11 år og så en YouTube-video om det, så jeg downloadede den for at se, om den var sand. Da jeg åbnede den, sagde den, at jeg ikke kan høre dig. Det fortalte mig at få adgang til mikrofon og galleri. Da jeg er dum, accepterede jeg. Den børstede sine tænder af sig selv (CREEPY). Så kiggede jeg den i øjnene, og jeg så et vindue, en bogreol og en mand i hvid T-shirt og maske. Jeg screenede det. DOWNLOAD IKKE DETTE SPIL. PLZ. Spil roblox i stedet
Det var et fantastisk spil. Det er et meget flot spil
Det er et rigtig sjovt spil og katten er da bare for nuser!XD
Omg, jeg spillede dette spil, da jeg var 6 eller 5, og jeg vidste, at der var noget i gingers øjne yo😱😱😱😱😱😱
Jeg kan godt lide dette spil før så prøvede jeg at se ham i øjnene det var normalt da han var våd jeg prøvede det igen der var noget på det
JEG ELSKER DET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ SØD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG ELSKER HANS SØDE STEMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PRØV DET, DU VIL ELSKE SÅDAN HAN OPGØR OG TALER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! <3
Kan bare ikke pojse, men jeg tror, det er bare en smule copashon, når man ikke kan pojse
Alle siger, at dette spil forfølger dig. Hvis det forfulgte dig, ville de have taget det ned nu. Anyway, jeg kan virkelig godt lide dette spil, det er super sjovt
Det er et godt spil, men jeg tror, der er nogen, der hacker det. Når du drejer toiletrullen, kan du se et skab med en potteplante på skabet. Nogle gange kan jeg næste dag, når jeg spiller det, se et mørkt omrids af en person, der sidder der og venter. Da jeg tændte for min mikrofon, hørte jeg en trist deprimerende mand grynte. DOWNLOAD IKKE DETTE SPIL!!!!
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooow dette spil er fantastisk der er et brusebad en tandbørste en serviet der er en høretørrer dette er den anden wow ga e af outfit7 tak
På YouTube stod der, at det ikke er sjovt, ruby mig, tom ben og Angela får dig alle kl. 03.00, når du ikke forventer, at det kan hank ikke redde dig, og dette spil er CREEPY DET SKÆRMER MIG
Det er et meget kedeligt spil at spille sin tid på
Til små børn
Det er et meget kedeligt spil, hadede det....
Super god og sjov
Rigtig god spil og sjovt
Jeg har downloadet det, og det er ikke dårligt! Held og lykke med et nyt Tom-spil
Jeg så en video, og jeg ville prøve den, og da jeg var med, ville den gerne have mine like-ting, så jeg klikkede, jeg vil have, at den skal høre mig, men katten nikker bare, og jeg så en figur i øjet, og da jeg gik for at børste dens tænder, så et vindue og en mand i øjet lad venligst ikke dine børn downloade dette spil og alle de snakker Tom angela og sådan noget, lad venligst ikke dit barn spille dette spil
Det er ok, men når du banker på hans venstre fod, kagler han som en heks
FÅ IKKE Jeg har en 6 år gammel søn, og jeg fik ham denne app, 3 dage senere kommer han grædende til mig kl. 03 mand" fra denne app, og jeg gik for at undersøge det. yup jeg kan konferere, der er en mand i kattens øjne FÅ IKKE DENNE APP!!!
Det er ok til at bruge sin sprog og kultur time på!
Det er sindssygt, jeg tog en skærmoptagelse og flere skærmbilleder, der er en mand med en maske i venstre øje og en vinduespult og kompeter i højre øje, når du børster hans tænder, når han sætter sig ned uden at gøre noget, jeg ser kranier i begge øjne du er nødt til at ordne dette stop med at ignorere det, denne app holder øje med dig, uanset hvad du gør, download ikke denne app, medmindre du er voksen.
gud spil $